Proveïdora d'empreses com Easyjet, Ryanair i Norwegian

CCOO denuncia pràctiques antisindicals a Groundl España a l'Aeroport Josep Tarradellas Barcelona-El Prat

La Direcció de l’empresa Groundl España, proveïdora d’empreses com Easyjet, Ryanair i Norwegian, atenta contra la llibertat sindical acomiadant a tres candidats de CCOO a les eleccions sindicals del passat 8 de novembre i expedientant als actuals delegats del sindicat.

El propi propietari de l’empresa, en dues assemblees, l’última d’elles dos dies abans del procés de votació, va amenaçar als seus treballadors amb la supressió del 25% dels llocs de treball i la disminució progressiva de serveis en el cas que els actuals delegats de CCOO i candidats tornessin a ser electes.

La solució proposada per l’empresa per a no reduir plantilla i millorar salarialment passava per guanyar-se la confiança de la mateixa no votant als candidats de CCOO.

És intolerable que mitjançant amenaces i coaccions es condicioni el normal curs d’un procés electoral i la legítima acció sindical dels representants de CCOO.

Davant la gravetat d’aquests fets, com a primera acció de protesta, el pròxim dia 5 de desembre a partir de les 10 hores i durant tot el matí CCOO realitzarà una concentració a la Terminal 2 de l’aeroport encadenant així una sèrie d’accions informatives i de mobilització que obliguin l’empresa a deposar la seva actitud.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 2 de desembre de 2019