També s'ha convocat una jornada de vaga de 24 hores els dies 4 i 7 de novembre

Concentració davant Treball contra l'ERO de Prysmian a les plantes de Manlleu i Montcada i Reixac

Foto Les treballadores i treballadors de General Cable de Montcada i Reixac i de Manlleu incrementen les seves mobilitzacions contra l’ERO presentat per Prysmian per tancar les dues plantes. La setmana que ve s’han convocat dues jornades de vaga de 24 hores, dilluns 4 de novembre a la fàbrica de Montcada i Reixac i dijous 7 de novembre a la de Manlleu, en defensa dels llocs de treball i de la continuïtat de les dues factories.

El mateix dilluns 4 de novembre, s’ha convocat una concentració dels treballadors i treballadores de General Cable a partir de les 9 hores, davant la seu de la Direcció General de Qualitat en el Treball (carrer de Sepúlveda, 148-150), coincidint amb la celebració de la pròxima reunió del període de consultes de l’ERO.

CCOO d’Indústria de Catalunya dona suport a la mobilització de les treballadores i treballadors en defensa de la continuïtat de l’activitat industrial i dels llocs de treball de les dues plantes afectades per l’expedient. Precisament, aquest dimecres, 30 de novembre, CCOO d’Indústria va ser present a la concentració que van fer a Milà, davant la seu central de Prysmian Group, una representació de les plantilles de Manlleu i de Montcada i Reixac, coincidint amb la reunió del comitè d’empresa europeu de Prysmian. Allà van denunciar l’estratègia de la multinacional, que creix a costa de deixar morir les plantes de General Cable.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 31 d’octubre de 2019

Agenda:
Dilluns, 4 de novembre, de 2019
a les 9 hores
Direcció General de Relacions Laborals i Qualitat en el Treball - c/ Sepúlveda, 148-150. Barcelona
31/10/2019