CCOO convoca una protesta a les portes de la Fira de transport i logística SIL Barcelona 2019

Demà dimecres, 26 de juny, a les 9.30 hores, a la plaça d’Espanya de Barcelona

El Conveni col·lectiu del sector de transport per carretera i logística de la província de Barcelona va expirar el 3 de desembre del 2010. Durant aquests 8 anys, les patronals del sector, TRANSCALIT i UNO, s’han negat a negociar emparant-se primer en la reforma laboral, després en litigis pendents que es van resoldre de manera favorable als treballadors i treballadores, i, des de fa un any, quan es van reobrir les negociacions, les mantenen bloquejades amb exigències de màxims, com ara desregular la jornada laboral i implantar la setmana laboral de 7 dies.

La primera setmana de juny els delegats i delegades de CCOO i UGT ja es van concentrar davant de l‘edifici de les patronals a Barcelona en protesta per l’immobilisme i la passivitat mostrats davant d’aquest conflicte.

Aquest dimecres 26 de juny, a les 9.30 hores del matí, coincidint amb la important Fira SIL Barcelona 2019 de transport i logística, es convoca novament els delegats i delegades i els treballadors i treballadores d’aquest sector a les portes d’aquest saló, situat al recinte de Montjuïc, a la plaça d’Espanya de Barcelona, per protestar i donar visibilitat a un problema que ja dura fa massa temps i del qual la patronal i l’Administració no fan cap mostra de voler negociar les condicions de treball d’aquest sector i el seu futur.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 25 de juny de 2019