CCOO i els altres sindicats presents a la mesa de negociació demanen el cessament del director general de l’FP, Joan Lluís Espinós

Davant el caos en la regulació de l’FP

L’Assemblea Docent Plenària convocada de forma unitària pels sindicats sotasignants i per la Plataforma Defensem l’FP demana el cessament del director general de Formació Professional Inicial i Ensenyaments de Règim Especial, Joan Lluís Espinós Espinós, i la retirada immediata de la reforma curricular dels cicles formatius encetada per la Resolució EDU/1076/2019 del 24 d’abril, concretada en les orientacions curriculars publicades recentment.

Els sindicats consideren inadmissible que tant la resolució com la reforma curricular s’hagi fet amb presses, sense comptar amb la comunitat educativa, perjudicant greument els ensenyaments professionalitzadors perquè redueix la formació integral i de qualitat per a l’alumnat que impartim als centres tot substituint-la per pràctiques a l’empresa, i que afectarà a llocs de treball dels docents.

Les mobilitzacions continuaran durant la mesa sectorial del proper dimarts, dia 11 de juny, a les 11 hores, davant del Departament d’Educació, a via Augusta, 202-226, Barcelona.

Davant la manca de normativa de la reforma curricular, l’assemblea demana a les direccions dels centres que no apliquin les orientacions curriculars publicades pel Departament d’Educació.

L’assemblea ha decidit reunir-se amb els diferents grups parlamentaris per transmetre’ls el malestar de la comunitat educativa expressat en el manifest publicat a http://manifestfp.cf/.

Assemblea Docent
Plataforma Defensem l’FP