Demà dissabte, 18 de maig, a les 12 hores, al Casal Pere Quart de Sabadell (Rambla, 69)

Taula rodona "Feministes i diversxs: resistència democràtica en temps de Bolsonaro i Trump" amb l'activista Monica Benicio

Monica Benicio, feminista brasilera, activista de drets humans i militant LGTBI (vídua de Marielle Franco, regidora de Rio de Janeiro, brutalment assassinada el 2018), serà a Sabadell demà dissabte, 18 de maig.

Participarà a la taula rodona “Feministes i diversxs: resistència democràtica en temps de Bolsonaro i Trump”, organitzada per l’Àmbit LGTBI de CCOO de Catalunya, amb la col·laboració d’Actuavallès i Ca l’Enredus, on hi haurà, entre d’altres, les intervencions de Maties Serracant, alcalde de Sabadell, i Ander Zurimendi, periodista del diari Público, a més de la traducció per part de Cássio Paz, membre de l’Àmbit LGTBI de CCOO, i la conducció d’Alba Barbé, coordinadora de Ca l’Enredus.

Es vol reflexionar sobre com la democràcia i els drets humans (particularment els de les persones LGTBI) estan sent vulnerats diàriament, i com la denúncia, la resistència i l’acció són una necessitat vital.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 17 de maig de 2019