Presentació de la Plataforma pels Drets de les Persones Dependents

Dimarts, 14 de maig, a les 11 hores, a la seu del Col·legi de Periodistes de Catalunya (rambla de Catalunya, 10, de Barcelona), en roda de premsa

Aquest dimarts, 14 de maig, CCOO assistirà a la roda de premsa de presentació de la Plataforma pels Drets de les Persones Dependents, com a entitat promotora.

Es farà dimarts, a les 11 hores, a la seu del Col·legi de Periodistes de Catalunya (rambla de Catalunya, 10, de Barcelona).

Intervindran Ghassan Saliba, responsable de la Xarxa Acció Solidària (XAS), Lluita contra la Pobresa, Protecció contra l’Atur, Acció Social i Diversitats de CCOO Catalunya; Mercè Civit, de la Junta Directiva de TSCAT-Col·legi de Treball Social de Catalunya; Enriqueta Duran, secretària de Polítiques Socials d’UGT de Catalunya, i Miquel Rubio, vocal de Relacions amb Sindicats de la Junta de Govern del CEESC – Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 10 de maig de 2019