Reunió de CCOO de Catalunya demà amb una delegació d’En Comú Podem

Dimecres, 10 d’abril, al matí, a la seu del sindicat a Barcelona

Demà dimecres, 10 d’abril, una delegació d’En Comú Podem formada per Jaume Asens i Aina Vidal -que encapçalen per aquest ordre la llista del partit a les eleccions generals del proper 28 d’abril- es reunirà amb representants de CCOO de Catalunya per debatre sobre la situació política, econòmica i social del país.

Per part del sindicat assistiran Javier Pacheco, secretari general, Dolors Llobet, secretària d’Atenció a l’Afiliació, Estudis i Coordinació de Direcció, i Montse Ros, secretària de Comunicació Integral i Finances i portaveu.

Després de la reunió (que es fa a partir de les 11.00 hores a la seu de CCOO de Catalunya a Barcelona (Via Laietana 16, 5a planta)), els professionals dels mitjans gràfics podran obtenir imatges i fotografies (muts) de la trobada a les 11.50 hores, i just després hi haurà declaracions als mitjans de comunicació que ho requereixin, a partir de les 12.00 hores.

Barcelona, 9 d’abril de 2019

Agenda:
Dimecres, 10 d’abril, de 2019
11.00 h (reunió); 11.50 h (muts); 12.00 h (declas)
Sala de premsa CCOO – Via Laietana, 16, 5a planta. BCN