Concentració per denunciar persecució sindical a Alliance Healthcare España, SA

Demà dimarts, 19 de març, a les 10.30 hores, a la Fira de Barcelona a l’Hospitalet (av. Joan Carles I, 64)

Demà dimarts, 19 de març, s’inaugura la fira Infarma Barcelona 2019, fet que la Secció Sindical de CCOO a Alliance Healthcare España, SA, aprofitarà per reivindicar la regularització dels transportistes que l’empresa té contractats com a falsos autònoms i per denunciar la persecució sindical que estan patint els companys d’aquest col·lectiu afiliats a CCOO, que fa mesos que estan en lluita.

Es farà una concentració demà a les 10.30 hores a l’av. Joan Carles I, 64, de l’Hospitalet de Llobregat (portes de la Fira de Barcelona), amb pancarta i punt informatiu, i es repartiran fulls volants als participants al certamen, en el qual hi ha una ponència de directius d’Alliance Healthcare.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 de març de 2019