CCOO denuncia a l'empresa iSALUD per repressió sindical i exigeix la readmissió de les cinc candidates acomiadades a l'inici de les eleccions sindicals

Foto L’empresa iSalud, dedicada a la venda d’assegurances de salut de les principals empreses del sector (Adeslas, DKV, AXA, Sanitas, Asisa, Fiact i Mapfre entre altres), va acomiadar a l’inici del procés electoral, el 7 de gener, a cinc candidates de CCOO al·legant l’article 54 de l'ET sense especificar cap motiu.

Per a CCOO els acomiadaments són inacceptables pel fet que l’únic propòsit d’aquestes persones és la de representar les seves companyes i companys amb la voluntat de millorar les condicions laborals, en una empresa que no aplica el conveni col·lectiu pertinent. A més a més aquestes persones no tenen cap expedient laboral desfavorable per la seva feina i trajectòria a l’empresa.

CCOO inicia accions per a la readmissió de les cinc persones candidates de CCOO després de les infructuoses gestions amb la direcció de l’empresa, representada per Ana Raventós, de la família Codorniu. CCOO vol aconseguir la nul·litat dels acomiadaments, ja que vulneren el dret bàsic de la llibertat sindical que representa voler defensar els drets laborals del conjunt de la plantilla i els acomiadaments demostren una falta de respecte a la voluntat de que la democràcia entri dins l’empresa.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 7 de febrer de 2019

Campanya de recollida de signatures a Change.org:

>> Firma el teu suport a change.org Volem la readmissió!! http://chng.it/LKQ79chm

Descarrega't el CARTELL per fer-te la foto de suport, difon! i fes arribar una còpia a fed.serveis@ccoo.cat

07/02/2019