Una important delegació de CCOO de Catalunya participarà a l’assemblea de delegats i delegades de CCOO i UGT a Madrid

Demà divendres, 8 de febrer, a partir de les 11 hores, a l’estadi Caja Mágica

Demà divendres, 8 de febrer, CCOO i UGT han organitzat una multitudinària assemblea de delegats i delegades a Madrid, amb el lema “Más hechos, menos palabras”.

Una important delegació de sindicalistes de CCOO de Catalunya (al voltant de 600), encapçalada pel seu secretari general, Javier Pacheco, s’hi desplaçarà (el gruix sortirà avui a la nit en autocars des de diferents punts de Catalunya) per exigir al Govern i a les organitzacions empresarials que es compleixin els pactes. Els sindicats exigeixen als empresaris implementar als convenis col·lectius la pujada salarial entorn del 3% i el salari mínim de conveni de 14.000 euros anual pactat, i al Govern, una modificació substancial de la reforma laboral i que derogui la reforma de les pensions.

L’assemblea, que tindrà lloc a l’estadi Caja Mágica de Madrid (Camino de Perales, 23) demà a partir de les 11 hores, forma part d’una campanya que vol posar en comú la situació dels acords de negociació col·lectiva, el diàleg social, així com la participació dels sindicats en les mobilitzacions del proper 8 de Març.

Barcelona, 7 de febrer de 2019

Agenda: