La Federació d’Educació de CCOO organitza una jornada sobre l’escola inclusiva

Demà dijous, 31 de gener, a la sala d’actes de la seu central del sindicat a Barcelona

Demà dijous, 31 de gener, la Federació d’Educació de CCOO organitza una taula rodona en relació amb el Decret d’escola inclusiva (150/2017, de 17 d’octubre) en la qual es podran debatre les diferents propostes presentades pel nostre sindicat així com posar en comú diferents experiències concretes.

Tindrà lloc demà a partir de les 18.00 hores a la sala d’actes de la seu central del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa), i comptarà amb la moderació d’Estrella Gutiérrez. Hi participaran Ester Bigas, mestra d’educació especial de l’Escola L’Estel; Maria Eugenia Lacayo, mestra d’educació especial; Sílvia Montero, educadora d’educació especial de l’Escola Jeroni de Moragas; Marta Lozano, vetlladora de Torrelles de Llobregat, i Manel Pulido, docent de secundària i secretari general de la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 30 de gener de 2019