Demà dimarts, 29 de gener, a les 11.00 hores, a l'Auditori Josep Irla (plaça Pompeu Fabra, 1), amb la participació de Javier Pacheco

CCOO organitza a Girona una assemblea per reclamar el compliment dels acords salarials, modificar la reforma laboral i millorar les pensions

CCOO de Catalunya organitza diverses assemblees territorials en el marc del procés de mobilització, davant les organitzacions empresarials i el Govern, per al compliment dels acords en matèria salarial en el diàleg social, la modificació de la reforma laboral i la millora del sistema públic de pensions.

La primera assemblea de delegats i delegades serà demà dimarts, 29 de gener, a Girona. Tindrà lloc a l’Auditori Josep Irla (plaça Pompeu Fabra, 1) a les 11.00 hores, i hi participaran, entre d’altres, Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i Bartomeu Compte, secretari general de CCOO de Girona.

Trobareu el calendari d’assemblees a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 de gener de 2019