Demà dijous, 24 de gener, a les 18.00 hores, al c/ Pius XII, 5-6, baixos, amb la presència de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya

CCOO celebra el 20è aniversari del seu local a Granollers

Demà dijous, 24 de gener, CCOO del Vallès Oriental - Maresme - Osona celebrarà el 20è aniversari del seu local a Granollers. Serà a les 18.00 hores al mateix local, al c/ Pius XII, 5-6, baixos, de la capital del Vallès Oriental.

L’acte començarà amb una taula rodona moderada per Dolors Llobet, secretària d’Atenció a l’Afiliació, Estudis i Coordinació de Direcció de CCOO de Catalunya i exsecretària de Socioeconomia de CCOO del Vallès Oriental, i amb participació prevista dels ex-secretaris generals de CCOO del Vallès Oriental: Ramon Pla, Paco Agüera, José Cachinero i Ovidi Huertas. Tot seguit, hi haurà intervencions de Gonzalo Plata, secretari general de CCOO del Vallès Oriental - Maresme - Osona, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, abans d’un reconeixement històric a l’afiliació amb lliurament de plaques, pins i fotografies.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 23 de gener de 2019