A les 12.30 hores davant dels centres de treball de serveis socials de tot Catalunya

CCOO i UGT convoquen per aquest divendres aturades en defensa dels professionals de serveis socials i en contra de la violència ocupacional que pateixen

Foto Des de CCOO i UGT, volem condemnar l’agressió patida, durant l’exercici de la seva activitat laboral, per una treballadora d’una empresa del Tercer Sector Social contractada pel Consorci de Benestar Social del Gironès - Salt.

Manifestem la nostra solidaritat vers ella, la seva família i amics, així com a la resta de professionals de serveis socials que dia a dia estan duent a terme el seu treball amb la màxima implicació i professionalitat.

Tanmateix, volem posar de manifest la precarietat existent en el sector. Massa sovint, se’ls atribueix responsabilitats que no els corresponen en bé de l’èxit de polítiques poc efectives, improvisades i a la manca de recursos per poder donar la resposta social adequada. Cada cop són més habituals i gairebé s’han normalitzat les desqualificacions, els insults, les intimidacions i les agressions vers les nostres companyes i companys.

Per aquests motius considerem que és del tot necessària la presa de consciència i el suport dels poders públics, dels agents socials i de la ciutadania, per reforçar el sistema públic, on el major actiu del qual són les persones que es dediquen a garantir els drets socials de tota la ciutadania.

Per tot això, convoquem a les concentracions unitàries de 15 minuts, que tindran lloc el proper divendres, dia 30 de novembre, a les 12.30 hores, davant dels centres de Serveis Socials dels Ajuntaments, Consells Comarcals, Diputacions i Centres de Treball de Serveis Socials de la Generalitat de Catalunya, i molt especialment a Girona, davant dels Serveis Territorials de la Generalitat (edifici de Santa Caterina).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 de novembre de 2018

Fec clic per veure la convocatòria conjunta per al divendres 30 de novembre de 2018.
28/11/2018