Noves mobilitzacions dels Bombers de la Generalitat, demà davant del Parlament de Catalunya

Demà dimecres, 28 de novembre, a les 12.00 hores, a Barcelona

CCOO de Bombers de la Generalitat, juntament amb els altres sindicats del col·lectiu, han tornat a convocar mobilitzacions aquesta setmana per reclamar les inversions imprescindibles per al Cos de Bombers, així com la recuperació dels salaris i els drets sostrets en els darrers anys per les retallades. Els bombers consideren insuportable la situació del Cos tant a nivell humà com de manca de vehicles i material tècnic, així com l’estat deplorable en el qual es troben molts parcs a Catalunya.

En aquest sentit, els representants dels bombers han convocat demà dimecres, 28 de novembre, a les 12.00 hores, una concentració davant del Parlament de Catalunya (Parc de la Ciutadella, s/n, Barcelona). La intenció és d’estar concentrats fins passades les 14.00 hores, temps que aprofitaran els representants sindicals dels bombers de la Generalitat per reunir-se amb els diferents grups parlamentaris i explicar la situació d’emergència que viu aquest Cos a Catalunya.

Els bombers de la Generalitat formen part dels col·lectius que conformen els més de 250.000 treballadors i treballadores públics de Catalunya que estan cridats a la vaga general del sector públic del proper 12 de desembre, convocada per CCOO i UGT.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 27 de novembre de 2018