Concentració dels sindicats d’ensenyament coincidint amb la reunió de la Mesa Sectorial del Personal Docent No Universitari

Demà dimecres, 26 de setembre, a les 9.30 hores, davant la seu del Departament d’Ensenyament a Barcelona (Via Augusta, 202-226)

Demà dimecres, 26 de setembre, a les 9.30 hores, coincidint amb la reunió de la Mesa Sectorial del Personal Docent No Universitari, els sindicats CCOO, USTEC, ASPEC i UGT hem convocat concentració de delegats i delegades sindicals.

Amb aquesta concentració volem pressionar el Departament d’Ensenyament perquè doni passes efectives per a la restitució dels drets i les condicions laborals vigents abans de les retallades. Considerem que el proper pressupost de la Generalitat ha d’incloure les mesures necessàries per a fer front a aquestes demandes, que són imprescindibles per a donar un servei de qualitat al conjunt de la societat.

En acabar la reunió, a la seu del Departament d’Ensenyament a Barcelona (Via Augusta, 202-226), els sindicats atendrem als mitjans de comunicació.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 25 de setembre de 2018