Campanya en defensa de la llibertat d’expressió

Signa el manifest de suport

CCOO ha iniciat una campanya en defensa de la llibertat d’expressió. Estem preocupats pel deteriorament de la democràcia com a conseqüència dels atacs reiterats a la llibertat d’expressió i ens sentim obligats a fer sentir la nostra veu per tal de contribuir a animar la reflexió i l’acció col·lectiva.

La llibertat d’expressió, la seva qualitat i la possibilitat d’exercir-la plenament, són uns dels indicadors més rellevants de la salut democràtica de qualsevol país. Quan s’ataca la llibertat d’expressió, s’ataca la democràcia i els drets socials i laborals.

La llarga i dura crisi econòmica, agreujada per les polítiques conservadores, ha influït directament en un retrocés intolerable en el dret a la llibertat d’expressió en els àmbits sociolaborals i sindicals, així com en els artístics i culturals. És per aquest motiu que el sindicat ha posat en marxa una campanya en defensa de la llibertat d’expressió, amb la difusió d’un manifest i l’elaboració de diversos materials gràfics.

A més, el 18 d’abril a les 19.00 hores tindrà lloc un acte al Centre Cultural Puerta de Toledo, de Madrid, que comptarà amb la presència de Jesús Maraña moderant un espai de debat en què participarà el secretari general de CCOO, Unai Sordo; una representant de jutgesses i Jutges per a la Democràcia, i tres persones més que han patit algun tipus de traves en el seu dret a la llibertat d’expressió. Després d’un primer torn d’intervencions, es donarà la paraula a l’auditori i després es procedirà a llegir, el Manifest.

Feu clic per veure
– el manifest per la llibertat d’expressió
– el cartell de l’acte de Madrid en defensa de la llibertat d’expressió
– el targetó de l’acte de Madrid en defensa de la llibertat d’expressió