Es presenta l’Espai Democràcia i Convivència

Roda de premsa feta a Barcelona el 27 de març de 2018

El dimarts 27 de març, diverses entitats, sindicats i organitzacions de la societat civil catalana, entre elles CCOO de Catalunya, han presentat l’Espai Democràcia i Convivència, nou espai sorgit de la Taula per la Democràcia per defensar les institucions catalanes, la convivència, la cohesió social i els drets i llibertats fonamentals de la ciutadania que s’han vist vulnerats al nostre país.

El grup impulsor de l’Espai Democràcia i Convivència el formen les següents entitats i organitzacions: Associació d’Actors i Directors Professionals de Catalunya (AADPC), Assemblea Nacional Catalana (ANC), Consell Nacional de la Joventut de Catalunya (CNJC), CCOO de Catalunya, Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya (CONFAVC), Lafede.cat-Organitzacions per a la justícia global, Òmnium Cultural, Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC), Unió de Pagesos i UGT de Catalunya.

A la presentació, feta a la seu Lafede.cat-Organitzacions per a la justícia global a Barcelona, s’ha explicat, entre altres accions, la proposta de fer una gran manifestació a Barcelona el diumenge 15 d’abril al matí.

Feu clic per veure el manifest de l’Espai Democràcia i Convivència.