Reunió de CCOO de Catalunya amb una delegació d’Esquerra Republicana de Catalunya (ERC)

Demà dimarts, 13 de març, al matí, a la seu del sindicat a Barcelona

Demà dimarts, 13 de març, una delegació d’Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) encapçalada per la seva secretària general, Marta Rovira, es reunirà amb representants de CCOO de Catalunya per mantenir un intercanvi d’impressions sobre la situació política, econòmica i social del país. Rovira estarà acompanyada per Josep Ginesta i Raül Múrcia.

La delegació de CCOO de Catalunya estarà encapçalada per Javier Pacheco, secretari general, a qui acompanyarà Dolors Llobet, secretària d’Afiliació, Estudis i Coordinació dels Òrgans de Direcció.

Al final de la reunió, a partir de les 12.30 hores aproximadament, hi haurà atenció als mitjans de comunicació que ho requereixin. La reunió es fa a partir de les 11.30 hores a la seu de CCOO de Catalunya a Barcelona (Via Laietana 16, 5a planta).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 12 de març de 2018

Agenda:
Dimarts, 13 de març, de 2018
11.30 h (reunió); 12.30 h (declas)
Sala de premsa CCOO – Via Laietana, 16, 5a planta. BCN