Seminari sobre la xarxa EURES i la mobilitat dels treballadors i treballadores a Europa

Dilluns 12 i dimarts 13 de març, al carrer Diputació, 284, de Barcelona

El dilluns 12 i el dimarts 13 de març tindrà lloc a Barcelona un seminari sobre la xarxa EURES i la mobilitat dels treballadors i treballadores a Europa, organitzat per la Confederació Europea de Sindicats (CES). Es farà a la seu del Consell de Treball, Econòmic i Social de Catalunya-CTESC (c. Diputació, 284) a la tarda del dia 12 i al matí del dia 13.

Per part de CCOO, hi participaran el seu secretari general, Javier Pacheco (dia 12 a les 14.30 hores), la secretària d’Internacional i Cooperació, Michela Albarello (dia 13 a les 9.30 hores), i el secretari de Treball i Economia en qualitat de president del Comitè de Coordinació dels Consells Sindicals Interregionals Europeus (CSIR) a la CES, Ricard Bellera (dia 13 a les 13.00 hores).

Trobareu el programa a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 9 de març de 2018