Reunió de CCOO de Catalunya amb una delegació de Catalunya en Comú – Podem encapçalada per Xavier Domènech

Demà divendres, 23 de febrer, al matí, a la seu del sindicat a Barcelona

Demà divendres, 23 de febrer, una delegació de Catalunya en Comú – Podem encapçalada pel seu coordinador general, Xavier Domènech, es reunirà amb representants de CCOO de Catalunya per mantenir un intercanvi d’impressions sobre la situació política, econòmica i social del país.

Els assistents previstos per part de CCOO són Javier Pacheco, secretari general; Dolors Llobet, secretària d’Afiliació, Estudis i Coordinació dels Òrgans de Direcció, i Toni Mora, secretari de Política Territorial, Acció Social i Migracions.

Després de la reunió, a les 9.30 hores, els professionals dels mitjans gràfics podran obtenir imatges i fotografies de la trobada i posteriorment, a partir de les 9.35 hores, s’atendrà als mitjans de comunicació que ho requereixin. La reunió es fa a partir de les 9.00 hores a la seu de CCOO de Catalunya a Barcelona (Via Laietana 16, 5a planta).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 de febrer de 2018

Agenda:
Divendres, 23 de febrer, de 2018
9.00 h (reunió); 9.30 h (muts); 9.35 h (declas)
Sala de premsa CCOO – Via Laietana, 16, 5a planta. Barcelona