Assemblees de delegades i delegats del sector de Neteja d’Edificis i Locals de Catalunya

Demà dimarts, 20 de febrer (a Barcelona, manifestació a les 12.30 hores fins a Foment del Treball)

Davant la situació de la negociació del Conveni Autonòmic del Sector de Neteja d’Edificis i Locals de Catalunya, CCOO i UGT convoquem assemblees de delegats i delegades demà dia 20 de febrer que se celebraran a Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona.

Després de tretze mesos de reunions les patronals segueixen mantenint la seva proposta de congelació salarial per a l’any 2017 amb un únic pagament compensatori de 40€ bruts proporcionals a la jornada, la qual cosa suposaria a la pràctica dos anys seguits sense increments salarials, 2016-2017, a més d’insistir en la retallada de la quantia, del complement econòmic de l’antiguitat, fins a l’eliminació d’aquest concepte. I per al 2018, 2019, 2020 i 2021, 1,3%, 1,4%, 1,5% i 1,6%, respectivament.

CCOO i UGT rebutgem rotundament els plantejaments de la Patronal, i els hi hem traslladat que l’actitud immobilista que estan mantenint i la dilatació deliberada per la seva banda d’aquesta negociació, tindrà la convenient resposta sindical.

A Barcelona una vegada finalitzada l’assemblea que es farà a les 11.00 hores a la seu de CCOO (Via Laietana, 16), a les 12.30 hores sortirem en manifestació fins a Foment del Treball (Via Laietana, 32).

Des del sindicat, no podem i no consentirem la pèrdua del poder adquisitiu i una reculada en els drets del col•lectiu de neteja.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 19 de febrer de 2018