Javier Pacheco, secretari general de CCOO, assisteix a la presentació a l’Ajuntament de Barcelona d’una declaració institucional en defensa de les pensions

Demà divendres, 26 de gener, a les 13 hores, al Consell Plenari Municipal

Demà divendres, 26 de gener, tots els grups del Consell Plenari Municipal de l’Ajuntament de Barcelona tenen previst aprovar una declaració institucional de suport a la campanya impulsada per la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya en defensa de les pensions. Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, assistirà al Ple, que tindrà lloc demà a les 13 hores a l’edifici de l’Ajuntament (plaça de Sant Jaume, 1).

CCOO emplaça a altres ajuntaments de Catalunya a fer declaracions institucionals en aquesta línia, per reclamar al Govern central mesures per garantir la sostenibilitat del sistema públic de pensions.

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya, conjuntament amb la Plataforma Unitària de la Gent Gran i la UGT, impulsen aquesta campanya de recollida de signatures i accions contra l’insuficient increment del 0,25% de les pensions per a l’any 2018. Se sumen així a les accions estatals que demanen, a la ministra d’Ocupació i Seguretat Social, Fátima Báñez, un augment més proporcionat.

Barcelona, 25 de gener de 2018