Concentració contra les represàlies sindicals a Mataró Bus

Demà divendres, 26 de gener, a les 9.30 hores, judici al treballador acomiadat

L’empresa concessionària del servei de Mataró Bus porta temps desenvolupant una política contrària als drets laborals, de seguretat i salut i sindicals de la plantilla. La denúncia de la representació dels treballadors de les condicions de treball i del servei ha incrementat la seva política antisindical culminant en acomiadaments d’alguns dels treballadors.

Demà es fa el judici per l’injust acomiadament del company Lara, treballador de Mataró Bus i responsable de la Secció Sindical de CCOO a l’empresa. Per això convoquem una concentració de suport al company contra les represàlies sindicals. Serà demà divendres, 26 de gener, a partir de les 9.30 hores, a les portes del Jutjat de Mataró (plaça Francisco Tomàs y Valiente), amb el lema #LaraREADMISSIÓ .

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 25 de gener de 2018