Assemblees de delegats i delegades sobre la posició de CCOO de Catalunya davant la situació política catalana

Demà dijous, 9 de novembre, a l’Hospitalet i Mataró

Demà dijous, 9 de novembre, CCOO de Catalunya organitza dues noves assemblees de delegats i delegades de les que fa a tot el territori per explicar la posició del sindicat davant la situació política, social i laboral catalana.

A l’Hospitalet es farà a les 16.00 hores a la seu de CCOO (c/ Amadeu Torner, 41-47) i hi intervindrà, entre d’altres, Montse Ros, secretària d’Organització i Comunicació i portaveu de CCOO de Catalunya.

A Mataró es farà a les 19.00 hores al Cafè de Mar (c/ Santa Rita, 1) i hi intervindrà, entre d’altres, Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya. En aquesta assemblea, la Unió Intercomarcal de CCOO del Vallès Oriental – Maresme – Osona, la Fundació Cipriano Garcia – CCOO de Catalunya i la Comissió Ciutadana “Joan Peiró: 75 anys del seu afusellament (1942-2017)” organitzen un acte en record del sindicalista i polític Joan Peiró, en el marc dels actes programats per homenatjar-lo, ara que fa 75 anys del seu assassinat pel règim franquista; amb el títol “Sindicalisme confederal: el pensament de Joan Peiró a la llum dels nostres dies”, serà una taula rodona amb participació de Javier Pacheco, Maria Rodríguez, historiadora, i Juan Manuel Tapia, responsable de Negociació Col·lectiva de CCOO de Catalunya. Ho presentarà Gonzalo Plata, secretari general de la Unió Intercomarcal de CCOO del Vallès Oriental – Maresme – Osona.

Més informació a:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya