CCOO celebra el Dia de la Visibilitat Lèsbica

Dimecres, 26 d’abril, amb lectura de manifest a les 12 hores a la seu del sindicat a Barcelona

En ocasió del 26 d’abril, Dia de la Visibilitat Lèsbica, CCOO de Catalunya vol fer una crida per reclamar un exercici col·lectiu de visibilitat, tot animant aquelles persones que encara no viuen una vida plena i lliure amb elles mateixes, el seu entorn laboral i la societat, i vol denunciar qualsevol situació de lesbofòbia social.

Per això, al llarg del matí de demà, dimecres, 26 d’abril, hi haurà un punt d’informació de l’Àmbit LGTBI de CCOO al vestíbul de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa) i a les 12.00 hores es farà lectura del manifest commemoratiu per aquest 2017, a càrrec d’Alba Garcia, secretària de Dones, Diversitats i Polítiques LGTBI, i María José Gómez Álvarez, responsable de l’Àmbit LGTBI, de CCOO de Catalunya.

Podeu trobar a internet el manifest de CCOO en el Dia de la Visibilitat Lèsbica 2017:

Barcelona, 25 d’abril de 2017

Agenda:
Dimecres 26 d’abril de 2017
a les 12 hores (lectura manifest)
Vestíbul CCOO – Via Laietana, 16, planta baixa. Barcelona