Assemblea de delegats i delegades de CCOO de Catalunya

El 19 d’octubre a les Cotxeres de Sants de Barcelona

Sota el lema “Fem CCOO, fem solidaritat”, CCOO de Catalunya ha convocat una assemblea de delegats i delegades el dimecres, 19 d’octubre a les 10 h, a les Cotxeres de Sants de Barcelona, carrer de Sants, 79.

L’assemblea coincideix amb l’inici del curs sindical i amb la finalització del procés de concentració d’eleccions sindicals. En aquest sentit, es vol aprofitar aquesta trobada de l’actiu sindical per marcar prioritats i donar un fort impuls a l’estratègia de mobilització sindical i social.

Objectius

L’assemblea ha de servir per visualitzar la victòria de CCOO a les eleccions sindicals, així com per impulsar el desenvolupament organitzatiu de CCOO a les empreses, tant en afiliació com en seccions sindicals. També es vol posar en comú els arguments per a fer front a les tendències corporatives i antisindicals, així com reivindicar el model sindical de CCOO, que és únic i insustituïble. A l’assemblea també es tractarà sobre la prioritat del sindicat en la lluita contra la precarietat i la protecció de les persones en atur, així com el manteniment de la campanya vaga no és delicte. CCOO de Catalunya vol aprofitar l’assemblea per fixar l’estratègia de mobilització sindical i social, així com fomentar la participació activa i crítica en el procés de l’11è Congrés del sindicat que ja s’ha iniciat.

La força de la solidaritat

L’assemblea vol mostrar com CCOO és el principal vincle de solidaritat entre els treballadors i les treballadores. Fer CCOO és construir solidaritat a l’empresa mitjançant l’afiliació i l’organització de la secció sindical, és construir solidaritat al sector mitjançant l’acció sindical i la negociació col·lectiva. Fer CCOO és construir la solidaritat front els atacs contra la llibertat, a través del suport als companys i companyes represaliats per exercir el dret a la vaga. És construir la solidaritat entre la gent treballadora a través d’esdevenir CCOO com a gran actor sociopolític autònom, motor de drets de ciutadania de la nostra societat. I fer CCOO també és construir la solidaritat internacional del treball, mitjançant l’acció unitària més enllà de les fronteres.