Manifestació pel treball digne amb drets, el 6 d'octubre a les 18 hores a Barcelona

Foto Amb el lema "Treball digne amb drets", i en el marc de la Jornada Mundial pel Treball Digne, que se celebra el 7 d’octubre, s’ha convocat una manifestació a Barcelona el proper 6 d’octubre a les 18 hores. La convocatòria sorgeix de CCOO de Catalunya conjuntament amb la UGT i USOC, els tres sindicats membres de la Confederació Europea de Sindicats. Però també estan cridades a participar les entitats i organitzacions que conformen la Plataforma per una Catalunya Social. La manifestació s’iniciarà davant la patronal catalana, Foment del Treball, baixarà per Via Laietana per acabar davant l’estàtua d’Antonio López, just per denunciar l’elogi a la figura d’aquest personatge, primer marquès de Comillas, que es va enriquir amb el tràfic d’esclaus, i per reclamar l’eliminació de l’estàtua de l’esclavista i el canvi de nom de la plaça.

Feu clic per veure:
- el cartell de la manifestació del 6 d'octubre a Barcelona
- el cartell de CCOO de Catalunya per la Jornada Mundial pel Treball Digne 2016
- la notícia 'Es presenta la manifestació del proper dia 6 d'octubre a Barcelona pel treball digne amb drets' (30-9-2016)
- la notícia '7 d'octubre, Jornada Mundial pel Treball Digne' (4-10-2016)
- el manifest de la Jornada Mundial pel Treball Digne 2016

27/09/2016