Assemblea de delegats i delegades de CCOO: dijous 2 d’octubre, a Sant Adrià de Besòs

A partir de les 10.30 h al Pavelló poliesportiu Marina Besòs (C/ Dolores Ibárruri, s/n)

CCOO de Catalunya ha convocat una assemblea de delegats i delegades del sindicat, el dijous 2 d’octubre, a partir de les 10.30 h al pavelló poliesportiu Marina Besòs (C/ Dolores Ibárruri, s/n) de Sant Adrià de Besòs. S’emmarca en l’inici del període de concentració d’eleccions sindicals, com a element de reforçament organitzatiu davant del nou curs sindical.

L’assemblea tindrà diferents intervencions de companys i companyes de les seccions sindicals de CCOO i hi participarà el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego.

Mapa:

Transport públic:

RENFE RODALIES (estació de Sant Adrià a 50 m. del recinte)
· R1 MOLINS DE REI – MAÇANET- MASSANES

TRAMBESÒS
·T4 CIUTADELLA / VILA OLÍMPICA – ESTACIÓ SANT ADRIÀ
·T6 GLÒRIES – ESTACIÓ DE SANT ADRIÀ

BUS
·B14 STA. COLOMA DE GRAMENET (CAN FRANQUESA) – SANT ADRIÀ DE BESÒS (ESTACIÓ RODALIES)
·B23 BARCELONA (BON PASTOR) – BADALONA
·B26 BADALONA (HOSPITAL CAN RUTI) – SANT ADRIÀ DE BESÒS (ESTACIÓ RODALIES)
·B7 BADALONA (ESTACIÓ RODALIES) – SANT ADRIÀ DE BESÒS (ESTACIÓ RODALIES)
·143 LA PAU – SANT ADRIÀ

METRO
· L2 PARAL·LEL /BADALONA POMPEU FABRA

Parada de metro Sant Roc i enllaçar amb TRAM T5 GORG / GLÒRIES fins a Sant Joan Baptista i continuar caminant 8 minuts per l’avinguda de la Platja.

També hi ha pàrquing públic gratuït al costat del recinte.