Dimarts 4 de març de 2014
Els treballadors i treballadores d’Alstom Transport (Santa Perpètua de Mogoda) es tornen a mobilitzar avui dimarts per exigir a la Direcció de l’empresa que reprengui la negociació del conveni. El comitè d’empresa ha convocat 6 hores d’aturada per torn i una nova acció de protesta a Barcelona, on tenen previst arribar cap a les 10.20 h a Arc de Triomf. Des d’allà aniran en manifestació fins a les oficines mundials del grup, situades al Poblenou, a la cruïlla del carrer de Roc Boronat amb carrer Pallars.