Demà dimecres, 26 de febrer, a les 12’00h
La comissió mixta dels representants de l’Assemblea Docent, formada pels sindicats CCOO, USTEC-STES i CGT i altres treballadors/es de l’ensenyament , convoca roda de premsa demà dimecres 26 de febrer a les 12’00h a la seu de la FAVB (Federació d’Associacions de Veïns i Veïnes de Barcelona (c/Obradors, 6-10, baixos, Barcelona), per explicar les mobilitzacions i accions que es van decidir emprendre a la darrera assemblea de treballadors/es en defensa de l’ensenyament públic català, un cop analitzades les valoracions que han proporcionat més de 5.000 professionals que van respondre a una enquesta impulsada les darrers setmanes.
Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 25 de febrer de 2014
Agenda:
Dimecres 26 de febrer de 2014
a les 12.00 hores
Seu FAVB – c/Obradors, 6-10, baixos. BCN