Concentració a Vic contra l’increment de preus dels serveis bàsics

Demà dimecres, 22 de gener, a les 18 h

CCOO convoca la ciutadania a una concentració a la plaça Major de Vic, davant de l’Ajuntament, per protestar per l’increment de preus dels serveis bàsics (llum, transports, gas…), conjuntament amb UGT. Serà demà dimecres, 22 de gener, a les 18 hores.

El sindicat vol protestar per les agressions constants que estem patint com a treballadors i ciutadans: l’increment dels preus dels serveis bàsics (transports, llum, gas…), la congelació del salari mínim interprofessional (SMI), la nova Llei d’avortament, la nova Llei de seguretat ciutadana, la nova Llei de les pensions…

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 21 de gener de 2014

Agenda:
Dimecres 22 de gener de 2014
18.00 hores
Plaça Major, Vic

Feu clic per veure el manifest de la concentració a Vic el dimecres 22 de gener.

Afilia’t! Contacta