Presentació d’una campanya conjunta contra la reforma de l’Administració local

Per part de les entitats municipalistes ACM i FMC i els sindicats CCOO i UGT

Us adjuntem el comunicat de premsa sobre la presentació d’una campanya conjunta contra la reforma de l’Administració local. Serà el proper dijous, 23 de gener, al Col·legi de Periodistes, a Barcelona, impulsada per les entitats municipalistes ACM i FMC i els sindicats CCOO i UGT.

Afilia’t! Contacta