23 de maig, jornada de lluita contra el bloqueig dels convenis col·lectius: mobilitzacions del comerç

Manifestació a les 10.30 h a Barcelona: de passeig de Gràcia a Foment del Treball

Dijous, 23 de maig de 2013, en el marc de la jornada de lluita contra el bloqueig que les diferents patronals estan realitzant en la negociació col·lectiva, i en la qual hi ha mobilitzacions en diversos sectors, el sector del comerç també hi participarà.

Des de la Federació de Comerç, Hostaleria i Turisme de CCOO de Catalunya es convoca a una manifestació per a demà, a les 10.30 h del matí, al passeig de Gràcia, 53, cantonada amb c/Aragó (Bulevard Rosa), de Barcelona. Transcorrerà pel passeig de Gràcia, Portal de l’Àngel i conclourà a la seu de la patronal Foment del Treball, ja a la Via Laietana.

L’objectiu de la mobilització, sumant a les altres convocades, és tractar de desbloquejar el Conveni del comerç tèxtil: la patronal pretén que perdi la seva vigència una vegada transcorregut el temps que la reforma laboral donava com a màxim per a arribar a un nou acord.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 de maig de 2013