Yoonudiam Travel

6% de descompte per a l’afiliació de CCOO

Després de mesos d’obligat tancament, tornem amb forces renovades i ofertes adequades a el moment que vivim. Tenim tot preparat perquè tornis a viatjar.

Oferim, per a les persones afiliades a CCOO i associats, viatjar amb condicions molt avantatjoses.
Descompte fins el 6% en el serveis de terra al contractar viatges a mida.
Assegurança mèdica de viatge gratuïta. Oferta de viatges a mida, familiars i en grup.  Estem especialitzats en dissenyar circuits a mida. Si vols ser més viatger que turista, si vols conèixer la cultura i la gent dels llocs que visiteu, si vols moure’t al teu aire segons els teus interessos i els llocs que vagis descobrint, nosaltres et podem ajudar. Apostem per un turisme responsable i sostenible a més de just en la distribució dels beneficis. Un turisme respectuós amb els senyals d’identitat sociocultural de les comunitats que ens acullen, amb la preservació del patrimoni històric i cultural, amb l’ús adequat dels recursos naturals i amb la protecció i conservació de l’entorn natural.
Condicions especials per els viatges en grup i en família.

Informació i reserves al 609 700 795 – [email protected]

Noves destinacions molt propers i desconeguts.
Atreveix-te a descubrir-los. No et decebran.

La Europa Desconocida 1

Tothom necessitem tornar a sentir la llibertat. A les extenses sabanes i els frondosos boscos africans rependràs aquesta sensació tant de temps esperada.

Africa
Albania Viatge