Teatre Poliorama

Logo del Teatre Poliorama

Fins a un 20% de descompte per a l’afiliació de CCOO

EL MÈTODE GRÖNHOLM

• Enric Cambray, Marc Rodríguez, Mar Ulldemolins i David Verdaguer són els quatre actors que aquest cop es posaran a la pell de l’exitosa comèdia de Jordi Galcerán
  • Al Teatre Poliorama del 8 de setembre al 13 de novembre
  • Per a aquest espectacle, els afiliats i afiliades a CCOO es podrà beneficiar d’un 20% de descompte,amb el codi 20CCOO

Com bescanviar el codi?

1. Entrar al següent enllaç: https://teatrepoliorama.koobin.com/?referer=YGdgYHBicHxzUXd5cGVhZmZrcFRnc393ZmtxVCAg
  2. Seleccionar l’espectacle.
  3. Seleccionar les localitats amb TARIFA GENERAL i, posteriorment, abans de fer el pagament, introduir el codi 20CCOO perquè s’apliqui el descompte.
Videowall Horitzontal Gr
  • Un musical dels Amics de les Arts, Marc Artigau i Minoria Absoluta. Totes les cançons de Pares Normals són originals i especialment composades per Els Amics de les Arts.
  • Al Teatre Poliorama del 18 de novembre al 18 de desembre de 2022.
  • Per a aquest espectacle, els afiliats i afiliades a CCOO es podrà beneficiar d’un 10% de descompte,amb el codi 10CCOO

COM BESCANVIAR EL CODI PROMOCIONAL:

• Entrar al web del Teatre Poliorama: www.teatrepoliorama.com
  • Seleccionar l’espectacle.
  • Seleccionar les localitats amb TARIFA GENERAL i, posteriorment, s’aplicarà el descompte.

·       O també:

Paresnormals 1920x1080

ROMEU I JULIETA

• Una adaptació d’una versió contemporània del text de Shakespeare de la mà de La Brutal. Seguint la seva línia d’actualització de clàssics, fa una revisió de l’obra envoltant-se del bo i millor del teatre català: Joan Yago, aclamat dramaturg de La Calòrica, farà l’adaptació, i Yannick Garcia Porres farà una nova i necessària traducció.
  • Al Teatre Poliorama del 10 de juny al 6 d’agost de 2022.
  • Descompte del 20% codi 20CCOO
Romeu I Julieta Cartell Horitzontal

Si encara no ets de CCOO, però vols gaudir d'aquest descompte, no t'ho pensis més i afilia't! Raton Ccoo