Teatre Poliorama

Logo del Teatre Poliorama

Fins a un 20% de descompte per a l’afiliació de CCOO

DÀMARIS GELABERT – MOU EL COS

• El vibrant directe de la Dàmaris Gelabert i la seva banda “La música i el cos no es poden separar”. No parareu de moure-us seguint el ritme i les coreografies de diversos estils: funk, disco, salsa, country, polca, celta, jazz…
  • Al Teatre Poliorama el 21 i 22 de maig de 2022
  • Per a aquest espectacle, els afiliats i afiliades a CCOO es podrà beneficiar d’un 15% de descompte,amb el codi 15CCOO
Mouelcos Poster Ok Sense Info Per Xarxes
  • Guió original d’Erik Gedeon Direcció i adaptació del TRICICLE. Set actors joves s’interpreten a ells mateixos, o a allò que seran dintre de 40 anys, quan estiguin vivint en una residència per a artistes retirats que no es resignen a ser senzillament vells.
  • Al Teatre Poliorama fins al 29 de maig de 2022.
  • Per a aquest espectacle, els afiliats i afiliades a CCOO es podrà beneficiar d’un 20% de descompte,amb el codi 20CCOO
 Dsf8151

ROMEU I JULIETA

• Una adaptació d’una versió contemporània del text de Shakespeare de la mà de La Brutal. Seguint la seva línia d’actualització de clàssics, fa una revisió de l’obra envoltant-se del bo i millor del teatre català: Joan Yago, aclamat dramaturg de La Calòrica, farà l’adaptació, i Yannick Garcia Porres farà una nova i necessària traducció.
  • Al Teatre Poliorama del 10 de juny al 6 d’agost de 2022.
  • Descompte del 20% codi 20CCOO
Romeu I Julieta Cartell Horitzontal

QUEENMANÍA DE ROCK EN FAMILIA (Una sola data! 15/05)

• Un impressionant espectacle familiar amb el que reviure la màgia de la música en directe del grup de Freddie Mercury de la mà de Play The Game, la seva millor banda homenatge.
  • Al Teatre Poliorama amb descompte, 14 i 15 de maig a les 12h.
Olympus Digital Camera

PARES NORMALS

• Un musical dels Amics de les Arts, Marc Artigau i Minoria Absoluta. Totes les cançons de Pares Normals són originals i especialment composades per Els Amics de les Arts.
  • Al Teatre Poliorama del 18 de novembre al 18 de desembre de 2022.
  • Per a aquest espectacle, els afiliats i afiliades a CCOO es podrà beneficiar d’un 10% de descompte,amb el codi 10CCOO
Paresnormals A4