VIU L’EXPERIÈNCIA FONT-ROMEU PYRÉNÉES 2000
UN TERRENY DE JOC EXCEPCIONAL PER ENDUR-TE ELS MILLORS RECORDS.
VIU L’EXPERIÈNCIA SAINT-LARY
L’IMMENSITAT D’UN DOMINI RECREATIU I L’AUTENTICITAT D’UN POBLE PIRINENC
A continuació trobareu les informacions necessàries respecte a la temporada d’esquí 2022 – 2023.
Dates d’obertura:
Font Romeu Pyrénées 2000 – del 02.12.2022 al 26.03.2023
Saint Lary – del 03.12.2022 al 26.03.2023
COM OBTINDRE EL DESCOMPTE ?
Els afililiats/ades de CCOO deuran connectar-se a la nostra pàgina web: https://forfaits-ce.altiservice.com/es/
D’aquesta manera podran beneficiar-se de fins a un -40% de descompte en el preu del forfet utilitzant el vostre usuari i codi d’accés :
Identifiant (identificador): CCOO
Mot de passe (contrasenya) :CCOO2023
Per a més es informació fes click aqui
Estem arribant a la fi de la temporada d’esquí. Per gaudir de les últimes sensacions a les nostres pistes, us proposem l’oferta “Esquí de Primavera”, amb un 40% de descompte en el forfet, vàlid:
– del 18 de març al 26 de març a l’estació de Font Romeu Pyrénées 2000
– del 18 de març al 2 d’abril a l’estació de Saint Lary
Els vostres codis per gaudir de l’oferta són els mateixos, així com l’enllaç d’accés a la plataforma web: https://forfaits-ce.altiservice.com/es/
O,
Presenteu directament en la guixeta de l’estació la vostra targeta/justificant,
Actualment, les condicions d’esquí són excel·lents a les nostres estacions!
Aprofita aquesta oferta i vine a esquiar amb nosaltres!

En complement a la compra del forfait en l’estació de Font Romeu Pyrénées 2000 (via reserva online ) podreu gaudir també de preus exclusius en els banys termals de Saint Thomas (https://www.bains-saint-thomas.fr/cat/). A 30 minuts de Font Romeu, en Fontpedrouse, disfruteu de piscines exteriors en aigües naturals sulfuroses a 58°C. Reconegut pels seus beneficis, enmig de la muntanya és un escenari idílic quan la neu comença a caure.
Descomptes:
• Tarifa adult de 2 EUR per als banys a l’aire lliure, en compte de 7,5 EUR
• Banys a l’aire lliure i hammam tarifa adult a 8 EUR, en compte de 16 EUR
Com obtindre el decompte addicional dels banys ?
Els banys termals són proposats durant la compra on line. En un moment donat ens pregunta si volem reservar una assegurança i just després si volem reservar entrada pels banys. (imatge a baix)
