Poble Espanyol

Logo Poble Espanyol 2022 Pho
Www Sergipanizo Cat 221013 Poble Espanyol 185

Preu especial afiliatas/des de CCOO per residents no residents tant adults com infantils a 12 € preu únic per venir a visitar el recinte del Poble Espanyol nomes a la entrada general (no s’aplica a ofertes puntuals , esdeveniments especials o activitats que requereixin pagament addicional) posa el teu codi al comprar la teva entrada online : PROMOPOBLE24 (l’empresa pot demanar identificacio com a afiliat/ada al comprador principal)

Durant tot l’any consulta les diverses activitats amb descompte directe per a afiliades/ts

El codi promo s’introdueix un cop has fet tot el procés de compra aquí:

image.png

web: https://tickets.poble-espanyol.com/es/109-web-individual/315-poble-espan

PINOCCHIO 3D

image.png

Del 24 de febrer al 20 de maig, descobriu aquesta experiència immersiva que es podrà veure per primera vegada a l’Estat Espanyol! Un emotiu, immersiu i divertit homenatge a la història, valors i personatges de Les aventures de Pinotxo, un dels contes més universals de tots els temps.
Les pàgines del llibre cobren vida en aquesta exposició a Barcelona per endinsar-vos en les aventures i emocions d’aquest personatge inoblidable en un recorregut que us farà descobrir esbossos inspirats en les primeres il·lustracions, projeccions multimèdia amb ambientació, sons i imatges, i una espectacular sala inmersiva de 100m2.

Compreu les entrades pels PINOCCHIO 3D aquí:

https://tickets.poble-espanyol.com/ca/109-web-individual/7718-poble-espanyol-pinocchio-3d amb un descompte especial de
-6€ adults – 1€ per nens/as amb el codi promo PROMOPINOCCHIO24. (l’empresa pot demanar identificacio com a afiliat/ada al comprador principal)

Si encara no ets de CCOO, però vols gaudir d'aquest descompte, no t'ho pensis més i afilia't! Raton Ccoo