Poble Espanyol

Logo Poble Espanyol 2022 Pho

Preu especial afiliatas/des de CCOO per residents no residents tant adults com infantils a 9€ preu únic per venir a visitar el recinte del Poble Espanyol nomes a la entrada general (no s’aplica a ofertes puntuals , esdeveniments especials o activitats que requereixin pagament addicional) posa el teu codi al comprar la teva entrada online : CCOOPOBLE

Durant tot l’any consulta les diverses activitats amb descompte directe per a afiliades/ts

Volem convidar-vos a gaudir d’un gran espai a l’aire lliure, tallers d’artesania per a tota la família, peces úniques d’art contemporani al museu Fran Daurel i aprofitar a relaxar-vos a les terrasses que trobareu al recinte. Tot això amb aforament limitat i les mesures de seguretat requerides.

Llegiu les mesures de seguretat

Halloween al Poble Espanyol

Pueblo Espanol

Benvolguts i benvolgudes,
Els dies 22-23 d’octubre, del 29 d’octubre al 1 de novembre i el 5-6 novembre, el Poble Espanyol serà el lloc més terrorífic (i divertit) de Barcelona… Torna Halloween!
Volem oferir-vos un descompte especial CCOO, afiliats i amics: entrada a Halloween 9€ adult i nen. Gratis per a menors de 4 anys
Per a comprar l’entrada amb preu especial feu clic aquí: https://bit.ly/3yLuKMq
Túnel del Terror podeu comprar en línia per anticipat en forma de complement per 2€ feu clic aquí https://tickets.poble-espanyol.com/ca/898-halloween/4221

Nens i adults podreu recórrer els carrers del Poble, decorats especialment per a l’ocasió i habitats per alguns personatges aterridors, i gaudireu de diverses activitats:
😱 Túnel del terror
🧙‍♀ Casa del Bruixot
🎭 Decoracions del dia dels morts “catrinas”
🧟‍♀ Un cementiri on els més atrevits passejareu entre tombes mil·lenàries…on potser es desperta un mort i us espanta!
📸 Photocalls per a que us emporteu un record especial
🎨 Tallers d’artesania temàtics a càrrec dels artesans del Poble
Però això no és tot! També podreu aprofitar per fer un passeig pels carrers i places del Poble, lliscar pels tobogans gegants, visitar el Museu Fran Daurel, submergir-vos a les instal·lacions audiovisuals i visitar l’exposició fotogràfica sobre la construcció del Poble Espanyol.

La festa familiar de Halloween a Barcelona us espera de 10:00h a 19:00h. Disfresseu-vos de bruixes o bruixots, zombis, dimonis, calaveres o dels vostres personatges terrorífics preferits i veniu a passar-ho de por en família o amb amics!!!

Podeu consultar l’horari a la seva pàgina web: https://www.poble-espanyol.com/planifica-tu-visita/

Si encara no ets de CCOO, però vols gaudir d'aquest descompte, no t'ho pensis més i afilia't! Raton Ccoo