Poble Espanyol

Durant tot l’any descompte de 1 € sobre el preu vigent en línia.

Enllaç per a la compra d’entrades amb descompte per afiliació CCOO

Volem convidar-vos a gaudir d’un gran espai a l’aire lliure, tallers d’artesania per a tota la família, peces úniques d’art contemporani al museu Fran Daurel i aprofitar a relaxar-vos a les terrasses que trobareu al recinte. Tot això amb aforament limitat i les mesures de seguretat requerides.

Llegiu les mesures de seguretat

Amb l’arribada de l’estiu al Poble Espanyol renova la seva oferta d’entreteniment i cultura perquè pugueu gaudir totes les edats.

Donem la benvinguda a l’exposició “Criatures Submarinas- Una aventura immersiva a el fons de la mar” i descobriu els secrets de el fons marí en primera persona. Refresqueu en l’Splash! La festa de l’aigua i participeu en els tallers exprés que et convertiran en artesà per un dia!

Us convidem a passar una bona estona rient amb els monologuistes de l’RiuEstiu, el Festival d’Humor d’Estiu de Barcelona. Durant l’estiu també podreu conèixer els secrets de el viatge que van realitzar els creadors del Poble Espanyol a través de l’exposició “Un viatge fotogràfic. La construcció del Poble Espanyol”.

A més, podreu gaudir de les propostes musicals amb les Nits de Blues, Capvespres de Rumba, bandes tribut de Rock, indie rock i soul al Picnic Beat i demostrar que ets el rei de l’karaoke guanyant la batalla al Sing Fight Festa.

Totes les activitats s’ofereixen amb aforament limitat i les mesures de seguretat requerides.

Tot això durant els mesos de juliol i agost amb un descompte especial per a vosaltres!

Podeu comprar l’entrada amb descompte per venir a al Poble Espanyol Espanyol a través del següent CODI PROMOCIONAL: POBLESTIU21.

Podeu consultar l’horari a la seva pàgina web: https://www.poble-espanyol.com/planifica-tu-visita/