NH Hoteles

8% de descompte per a l’afiliació de CCOO

Renovat l’acord de col·laboració entre NH Hotels i la CS de CCOO per a l’any 2020.
La CS. de CCOO ha aconseguit una important millora de condicions per al conjunt dels afiliats i afiliades. L’acord assolit produeix una millora substancial sobre l’acord que es venia aplicant.

Oferta Nh 2020 para CCOO

Es tracta d’un descompte dinàmic entre el 8% i el 15% sobre la millor tarifa flexible disponible a tots els hotels de la cadena nacionals. Descompte aplicable en només allotjament per a qualsevol tipus d’habitació. Oferta aplicable tots els dies de l’any, variant el descompte en funció de l’ocupació i demanda de l’hotel a dates.

Pots realitzar la teva reserva:

– En línia, a través d’aquest Enllaç exclusiu Nh per a persones afiliades a CCOO al punxar s’aplica directament el descompte sense necessitat d’introduir cap codi.

– O bé pots fer la teva reserva per telèfon al 917949307 donant el codi 2200619858. IMPORTANT: El codi només està actiu per telèfon, no s’aplica al web general de NH (www.nh-hoteles.es)

Recorda que per aplicar el descompte és imprescindible presentar a l’hotel el certificat d’afiliació o el darrer rebut de pagament de la quota; sense aquest document no es realitzarà el descompte.

Actualitat COVID19: Consulta la informació més detallada sobre les mesures que estan prenent en els hotels NH per tornar a la normalitat amb totes les garanties de seguretat.
Us anunciem que, a més dels hotels que hem anat reobrint fins ara, podem avançar-vos i als que ho estaran properament Consulta la llista aqui

Nh Mesures COVID-19