INTERHOME-lloguer turístic

Logo Interhome

8% de descompte per a l’afiliació de CCOO

Image 3

Interhome és el proveïdor de cases de vacances més gran a Europa, amb més de 80 oficines de servei local en més de 200 destinacions. Més de 35.000 propietats a tot Europa i Estats Units. 1.4 milions d’hostes han confiat en el nostre servei de qualitat

Mai no ha estat fàcil organitzar les vacances perfectes. Vols explorar noves destinacions? No hi ha millor manera de fer-ho que des d’un apartament de vacances. Gaudeix de la dolce vita a Itàlia, descobreix l’encant de Riviera Francesa o bé gaudeix dels millors enclavaments a casa nostra. Inspira’t amb les nostres idees per viatjar i fes la teva reserva online: amb Interhome és fàcil i segur.

8% de descompte en lloguer de cases i apartaments per a l’afiliació de CCOO, nomès si es segueixen les explicacions del full explicatiu : Instruccions per a descomptes INTERHOME afiliació CCOO (atenció la pàgina per accedir al descompte amb l’usuari i contrasenya que indica el document és: https://partners.interhome.group/portal/ )

Accepten mascotes Consulti la nostra àmplia gamma de cases i apartaments de vacances, on les mascotes dels seus clients també són benvingudes.

Image 2
Estalvia més encara ,amb les ofertes d’ultima hora amb el mateix codi promocional: CCOO (fes clic a la imatge)

Si encara no ets de CCOO, però vols gaudir d'aquest descompte, no t'ho pensis més i afilia't! Raton Ccoo