Grupo Stop – Depilació laser

Imatge Web Grupo Stop

10% de descompte per a l’afiliació de CCOO

Experts en depilació làser per a la dona i l’home.
Els nostres clients ja han provat l’eficàcia dels nostres tractaments amb els làsers d’alta tecnologia, recolzats per professionals qualificats. Aquest tipus de depilació s’adapta tant a dones com a homes i el primer que vam dissenyar és un pla individualitzat i personalitzat per a cada client.
En Grupostop posem a la teva disposició els nostres recursos tècnics més avançats, com la tècnica de depilació DUOTECHNOLOGY® que consisteix a combinar els làsers d’alta potència Alexandrita i Díode, amb els quals vam aconseguir resultats eficaços des de la primera sessió. En el nostre centre disposes d’un equip professional que, en el seu compromís amb la qualitat, dissenyarà la tècnica depilatòria que més s’ajusti a les teves necessitats
Prova’ns per només 19 euros, vàlid només per a una sessió a escollir. 10% de descompte per continuar amb el teu tractament.

Descarrega’t el cupó de l’oferta especial per a l’afiliació de CCOO

Si encara no ets de CCOO, però vols gaudir d'aquest descompte, no t'ho pensis més i afilia't! Raton Ccoo