Galp

Galp Energia

Renovat l’acord de col·laboració entre la Confederació Sindical Estatal de CCOO i Galp Energia Espanya, pel qual es milloren les condicions que tenen les persones afiliades al sindicat.

A partir d’ara, el descompte s’incrementa a 6 cèntims/litre en tots els combustibles, 4 cèntims/litre en GLP, 3 cèntims/litre a les Balears i 7 cèntims/litre a les estacions de servei de Portugal.

NOU DESCOMPTE FINS AL 30 de JUNY:

Fins al 30 de juny de 2022, descompte de 8 cèntims/litre a tots els combustibles (en lloc dels 6 cèntims/litre que se’ns aplicava), 4 cèntims/litre a GLP, 3 cèntims/litre a Balears i 7 cèntims /litre a les estacions de servei de Portugal.

Per beneficiar-te d’aquest nou descompte només cal sol·licitar la nova targeta Galp. Entra a la web, completa les teves dades i la rebràs al teu email. Si prefereixes el plàstic físic, també podràs sol·licitar-la a la mateixa pàgina web i la rebràs en unes 3 setmanes a l’adreça que indiquis.

Només poden realitzar-se 2 transaccions diàries. Mínim de 20 litres per tenir descompte.
Màxim de litres diaris: 700. Màxim de litres per transacció 350.

Per beneficiar-te d’aquest nou descompte només has de demanar la nova targeta Galp, entra a https://ccoo.ahorraengalp.com/ completa les teves dades i la rebràs al teu e-mail. Si prefereixes el plàstic físic, també podràs sol·licitar-la en la mateixa pàgina web i la rebràs en unes 3 setmanes a l’adreça que indiquis.

Recorda que amb la teva targeta pots fer benzina a gairebé 500 estacions a Espanya i en més de 700 a Portugal. A més d’estalviar tots els mesos podràs participar en promocions exclusives. Hi pot haver Estacions de Servei sota bandera GALP, que no acceptin la TARGETA, consulteu al web www.galpenergia.com on s’accepta.

Normes ús targeta GALP

Cartell Galp 20228cent