Galp

Galp Energia

A partir de l’1 de juny gaudiràs del teu descompte Galp Flota Business dins de Món Galp 9 cts/L a Evologic i 6 cts/L a la resta de carburants. Formar part de Mundo Galp té molts avantatges, acumula punts per cada proveïment i canvia’ls per targetes regal, productes de botiga, descomptes i molt més.

Ja tens la teva targeta Galp? Per integrar la teva targeta Galp Flota Business dins de Món Galp, registra’t i introdueix el número de targeta com a codi promocional (són 18 dígits i comença per 7). Si no tens targeta, segueix els PASSOS PER ACONSEGUIR EL DESCOMPTE que apareix més avall. Pots trobar la informació per digitalitzar la targeta pas a pas i les condicions de l’oferta aquí

PASSOS PER ACONSEGUIR EL DESCOMPTE:

1/ Si no tens targeta Galp Flota Business pots gaudir dels mateixos descomptes a través de Món Galp. per gaudir del descompte i aconseguir els codis a introduir , hauràs de donar-te d’alta com a afiliada/da a la web confederal (ccoo.es)

Per obtenir el teu codi promocional exclusiu una vegada a la web confederal i una vegada que estiguis validat com a afiliat/da hauràs d’anar a l’apartat: Información exclusiva para personas afiliadas a CCOO

en fer clic et donarà la possibilitat de donar-te fins a 2 codis per fer servir a l’app :

2/ Descarrega’t l’App Món Galp. Ho pots fer AQUI

3/ Per activar el teu codi promocional només has de descarregar-te i registrar-te a l’app Mundo Galp, i a la pàgina d’inici prement a “usar codi promocional” ficar-lo.

Estacions de servei. Consulta el llistat d’estacions adherides a https://galp.com/es

Si encara no ets de CCOO, però vols gaudir d'aquest descompte, no t'ho pensis més i afilia't! Raton Ccoo