COSTABRAVA PARC D’AVENTURA

10% de descompte per a l’afiliació de CCOO

Un entorn únic

Image 1

Parc Aventura Platja d’Aro i Parc Aventura Pals estan situats en un entorn privilegiat de la Costa Brava, on podràs viure la teva pròpia aventura, de la manera que vulguis. Dos parcs adaptats a totes les edats en els que pots triar l’experiència multi aventura que més desitgis.

T’oferim més de 250 activitats d’aventura que trobaràs en 20 circuits de diferents característiques i dificultats. En els nostres parcs trobaràs tirolines, jocs d’equilibriponts penjants, ponts tibetans, xarxes, salts al buit, escales, gronxadors, rocòdromsPaintball i moltes activitats més per a disfrutar amb la família i els amics.

A Costabrava Parcs d’aventura oferim a tota l’afiliacio de CCOO i els seus familiars directes un descompte del 10% en totes les nostres tarifes, subjecte a identificació com a afiliat/ada a les nostres taquilles.

Per a més informació pots contactar als nostres parcs

t’esperem a:

Platja d’Aro Bosc del Mas Candell S/N, 17249 +34 972 113 443

Pals Camí del Bernegar S/N, 17256

[email protected]

Si encara no ets de CCOO, però vols gaudir d'aquest descompte, no t'ho pensis més i afilia't! Raton Ccoo