Clinica Sanident

Logo Sanident Web

20% de descompte per a l’afiliació de CCOO

Descompte del 20% sobre preus de tarifa.

Sanident Associats és una entitat fundada a Sabadell l’any 2002 per un reduït grup d’odontòlegs i cirurgians, que s’associen per exercir la seva professió de manera conjunta.

Sanident Associats ofereix tractaments odontològics de rehabilitació i estètica integral. Pensant en la comoditat dels nostres pacients, Sanident agrupa en un sol centre àrees i instal·lacions específiques de cirurgia, odontologia i radiologia dental.

L’equip d’odontòlegs i cirurgians de Sanident Associats ofereix als seus pacients els tractaments odontològics més avançats fent servir les tecnologies més innovadores. El nostre objectiu diari es basa en donar una resposta satisfactòria als nostres pacients a través de la qualitat del nostre servei conjuntament amb una atenció especialitzada i personalitzada. La nostra filosofia es basa en la qualitat, la serietat i el compromís.

Aprofita les nostres ofertes per a tota l’afiliacio de CCOO:

Cartel Definitivo ColaboaciÓn Dto Ccoo

Les nostres Cliniques a Sabadell :

Carrer de la Concepció 3-5,despatx 12,08202 93 715 66 00

Av. Matadepera,141 08206 93 724 32 65

Carrer del Pare Sallarès, 2, 08201 Sabadell, Barcelona 937156600

Si encara no ets de CCOO, però vols gaudir d'aquest descompte, no t'ho pensis més i afilia't! Raton Ccoo