Centre Mèdic Lesseps

Centre Medic Lesseps Web

40% de descompte per a l’afiliació de CCOO

Descompte del 40% en els Certificats mèdics per l’obtenció i renovació del carnet de conduir, 35 euros (taxes DGT no incloses), mateix preu per qualsevol altre permisos o llicencia (Oficials, animals perillosos, embarcacions, armes, etc), tambè pot gaudir d’un 20% de descompte en les sessions particulars de psicologia.

Altres avantatges:

– Revisió mèdica i tràmits a l’instant, SENSE necessitat d’anar a la DGT, li trametem tot des del nostre centre (tràmits gratuïts).

– LLIURAMENT IMMEDIAT de l’autorització provisional per poder conduir els propers 3 mesos(excepte restriccions mèdiques).

Recepció del carnet directament al seu domicili i Resolució de qüestions e incidències que puguin sorgir.

Opció de renovar 3 mesos abans de la seva caducitat. Avís de la propera caducitat del seu permís.
– SENSE CITA PRÈVIA en el nostre ampli horari (9 a 14h /16 a 20h. Dissabtes 9h-13h) o si, ho prefereix, pot RESERVAR VISITA per telèfon

– Fotografies GRATIS pel carnet de conduir, RECORDI PORTAR EL SEU DNI

– PARKING gratuït al costat del centre, c/Velázquez 2.

Si encara no ets de CCOO, però vols gaudir d'aquest descompte, no t'ho pensis més i afilia't! Raton Ccoo