Centre de Vacances de Morillo de Tou

Imatgeweb Morillodetou

14% de descompte per a l’afiliació de CCOO

Morillo de Tou, a Aínsa, un antic poble de Pirineu Aragonès reconvertit en centre de vacances. Poble recuperat per CCOO. Disposen de càmping, bungalous, hotels, hostals i apartaments, a 4 km de la Vila Medieval de Aínsa. Ubicats en un punt estratègic per descobrir el Parc Nacional d’Ordesa i Mont Perdut, el P.N. de la Serra i Canons de Guara i altres bells racons de l’entorn.
Allotjaments: Zona de càmping amb àmplies parcel·les totalment equipades per a acampada i caravàning, hotels, hostals, albergs, bungalous, fins i tot casetes adossades totalment independents … Allotjaments per a tots els gustos i necessitats
El Centre de Vacances Morillo de Tou és un destí que s’adapta a les necessitats o preferències de tot tipus de viatgers, gràcies a la seva gran varietat d’allotjament.

14 % sobre les tarifes d’allotjament per a l’afiliació de CCOO.
Per a reserves on-line aqui

Consulta aquí totes les ofertes

Perquè s’apliquin les tarifes per a l’afiliacio al sindicat, selecciona l’oferta general i no oblidis afegir durant el procés de reserva, el codi descompte “CCOO” (les 4 lletres en majúscula) en l’apartat promocions

Oferta Familias Monoparentales 2021 1

OFERTA FAMILIES MONOPARENTALS  Piscina, Animació, Natura, …
Escapa’t amb els teus petits a Ordesa, amb la nostra oferta per a 5 nits (o més) en habitació doble (289 €) o habitació triple (345 €)

Anar a l’oferta Monoparentals

Oferta Familias Morillo01 2021

OFERTA FAMÍLIES   Amb tots els serveis de Morillo
Escapa’t amb la teva família a Pirineu,
amb la nostra oferta per a 5 nits (o més) en Habitació triple (345 €) o habitació quàdruple (379 €)

Anar a l’oferta Famílies

Escapada Pareja Pirineo

OFERTA ESCAPADA EN PARELLA A PIRINEU
5 nits al nostre Hostal Rural Casa Cambra.
L’oferta inclou:
• 5 nits en Habitació Doble a l’Hostal Rural Casa Cambra (2 pers.)
• Esmorzars durant l’estada al nostre Restaurant Casa Coll.
• 1 Sopar Especial per a 2 amb Productes Locals i de proximitat.
• Preu: 199 € / persona.

Anar a l’oferta Escapada en Parella

Oferta Camping Morillo

OFERTA ESPECIAL CÀMPING AFILIACIO CCOO
Tant si vens amb Caravana o Autocaravana, com si vols gaudir d’uns dies de natura a la botiga de campanya … en parella o en família … a Morillo de Tou, el teu Càmping costat de Aínsa / Ordesa, t’ho posem molt fàcil:
PARCEL·LA PER TAN SOLS 18 € / nit L’oferta inclou:  + 2 adults + 3 nens (de fins a 5 anys) i 1 mascota  + Botiga o Caravana + Cotxe o CampingCar (Autocaravana – Furgoneta)   + Connexió elèctrica Anar oferta Càmping CCOO
Reserves de Parcel·les al 974 500 793 o mitjançant [email protected]

Anar a l’Oferta Camping

En el procés de reserva, no oblidis incloure el teu codi cupo “CCOO” (les 4 lletres en majúscula) perquè s’apliqui el descompte especial per a l’afiliació a CCOO.

Si encara no ets de CCOO, però vols gaudir d'aquest descompte, no t'ho pensis més i afilia't! Raton Ccoo