Llei d’Ocupació Pública

Àrea pública

Comença la negociació de la futura Llei d’ocupació pública

#ConstruintLleiAmbTu

El passat juliol va començar, formalment, la negociació de l’avantprojecte de Llei d’ocupació pública de Catalunya al Consell Català de la Funció Pública. Les administracions estan representades per la Generalitat de Catalunya, les organitzacions municipalistes (Federació de Municipis de Catalunya i Associació de Municipis de Catalunya) i les universitats públiques. Per la part sindical, participem CCOO i UGT com a conseqüència de la legitimitat que ens donen els resultats de les eleccions sindicals a Catalunya.  Així doncs, com a sindicats “més representatius” en el conjunt de les administracions públiques de Catalunya, tenim l’oportunitat d’incidir en una llei abans que aquesta s’aprovi

La intenció de CCOO és fer-vos partícips de tota la negociació i ara pots estar informat i donar la teva opinió sobre els nostres objectius o sobre qualsevol qüestió que et preocupi, clicant al botó corresponent.