« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Seminari “La mobilitat sostenible i justa com a dret social”

Seminari Mobilitat Sostenible I Justa Com A Dret Social

El dijous 13 d’octubre de 2022 CCOO de Catalunya ha organitzat el seminari sindical “La mobilitat sostenible i justa com a dret social”, que tindrà lloc a partir de les 10 del matí a la sala 11 del local del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16).

La futura llei de mobilitat sostenible està en procés de tramitació en l’actualitat. Per això volem aprofitar per analitzar quines aportacions i canvis incorpora la norma pel que fa a la promoció d’una mobilitat sostenible i justa. També volem reflexionar sobre el nou dret que es recull en el seu articulat: el dret a la mobilitat sostenible. Ens preguntem: aquest nou dret és suficient? Es pot garantir per a tota la ciutadania o encara hi ha col·lectius que en queden exclosos? És correcte parlar del dret a la mobilitat o hauríem de referir-nos al dret a l’accessibilitat? Quin paper tindran els treballadors i les treballadores en la implementació de mesures de mobilitat sostenible per anar a la feina? De tot plegat en parlarem en aquest seminari sindical, en què comptarem amb el coneixement de professionals amb gran expertesa en mobilitat com Carme Miralles i Pere Macias.

Aforament limitat. Cal inscripció prèvia.

Feu clic per veure el targetó informatiu del Seminari La mobilitat sostenible i justa com a dret social en PDF