« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Roda de premsa sobre la Jornada pel Treball digne a Girona

CCOO, UGT i USOC presenten les accions previstes a Girona dins de la Jornada Mundial pel Treball Digne

La CSI (Confederació Sindical Internacional) que agrupa al conjunt del sindicats a escala mundial ha convocat una Jornada Mundial pel Treball Digne pel proper dimarts dia 7 d’octubre del 2008.

CCOO, UGT i USOC, tots tres sindicats integrats a la CSI, han acordat un seguit d’actuacions conjuntes en diferents àmbits, en el nostre cas, a nivell de les Comarques Gironines.

El proper dilluns 6 d’octubre es presentarà en roda de premsa les raons, els objectius i les actuacions que es duran a terme a Girona. La roda de premsa es realitzarà a les 11:00 hores en el locals de CCOO a Girona (C/Miquel Blay 1, 5ª) i comptarà amb les intervencions de:

• Aureli Álvarez, Secretari General de CCOO de Girona
• Dolors Bassa, Secretària General de UGT de Girona