- Aquest esdeveniment ja ha passat.
Roda de premsa dels Treballadors dels Serveis Informàtics de la UAB
ELS TREBALLADORS DELS SERVEIS INFORMÀTICS DE LA UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA FAN VAGA
El proper dilluns, dia 5 de novembre, els treballadors i treballadores dels Serveis Informàtics Distribuïts de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), han convocat una roda de premsa per explicar els motius que els han portat a realitzar vaga durant el mateix dia.
La roda tindrà lloc a l¿Edifici Etcètera (sala d¿actes), situat a la Plaça cívica de la universitat, a partir de les 12.30 hores, i hi participarà el President del Comitè d¿empresa i secretari general de la Secció sindical de CCOO, Juanjo Bravo.
Els Serveis Informàtics Distribuïts de la UAB concentren uns 70 treballadors i treballadores, que donen servei a tots els centres i departaments de la Universitat.
Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 2 de novembre de 2007